-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Konklusjon
Selv om Suzuki Vitara både er kvikkest, har automatgir i kombinasjon med 4x4 som en av få i klassen, og i tillegg byr på mer utstyr, mener testteamet at prisen på 382.400 kroner er for høy.
Selv når det korrigeres for automatgir, kan ikke prisdifferansen på 52.600 kroner ned til SsangYong Tivoli forsvares.
Når Tivoli både kjører bedre, er bedre å sitte i og såpass mye rimeligere, vinner den med klar margin til Vitara, selv om mangel på elementært utstyr og nærmest fravær av førerstøttesystemer trekker ned.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata
- Poeng