-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mazda tar tak til Europa
Nå røper Mazda hvor og når den europeiske premieren for MX-5 RF finner sted. Men det er fortsatt lenge til du får tak i en.
Mazda MX-5 RF med den elegante takløsningen som først ble vist i New York i påsken,gjør snart sin europeiske entre. Det skjer nemlig på Goodwood Festival of Speed som i år avvikles i helgen 23.-26. juni.
Der skal Mazda hylle den populære roadsterens fortid, nåtid og fremtid. Bilen med automatisk hardtop og fastback stilles ut sammen med MX-5 nummer én million samt konseptbilene MX-5 Spyder og MX-5 Speedster.
Ut av boksen
- Med den nye MX-5 RF rev vi oss løs fra konvensjonell tenkning og tok utfordringen med å skape noe helt nytt, sier Programme Manager Nobuhiro Yamamoto.
- Vår visjon var å bygge en sportsbil med lekre fastback-linjer når taket er lukket, og den berusende roadster-følelsen når man kjører åpent.
Bortsett fra taket og fem millimeter ekstra høyde er det meste overført fra den ordinære roadsteren. Det gjelder selvsagt også ytelser og kjøreglede.
Mer komfort
Men Mazda hevder å ha tunet chassiset litt mer i retning komfort, samtidig som de lover god støydemping når man sitter under tak.
Er det virkelig noen MX-5 entusiaster som er opptatt av slike trivialiteter?
PR-koordinator Wenche Skarpodde hos Mazda Motor Norge sier MX-5 lanseres i Norge først våren 2017, og at prisen derfor ikke er fastlagt.
Interessen for nye MX-5 er det lite å utsette på – hittil i år er det registrert 95 slike ifølge Opplysningskontoret for Veitrafikken.