-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kompakt problemløser
Dette kan bli en av Volkswagens mest fornuftige biler.
Kompakte SUV-er eller crossovere, modeller som Renault Captur og Peugeot 2008, Mazda CX-3 og Honda HR-V, dekker det daglige bilbehovet for mange.
De har plass på nivå med biler i kompaktklassen (som Golf), men en høyere sittestilling gjør det enklere å komme inn og ut av bilen.
I sommer kjørte vi Audis nykommer i klassen, Q2 som kommer til Norge i løpet av høsten. Og her er beviset på at Volkswagen er i ferd med å utvikle sin utfordrer i segmentet.
Dårlig skjult hemmelighet
Dette er en bil vi har fått noen signaler om de siste årene, gjennom T-Roc som sto utstilt i Genève i 2014, og T-Cross Breeze som var trekkplaster på fjorårets utstilling i Sveits. Riktignok en toppløs utgave, men det er et vanlig triks om man også vil vise frem interiøret.
For noen dager siden viste vi ferske spionbilder av neste generasjon Polo, og bilen på disse bildene får mye til felles med denne – plattform, drivlinjer, samt detaljer i eksteriør og interiør.
Akkurat som en Golf-eier lett vil kjenne seg igjen i en Tiguan, vil en Polo-eier kjenne seg til rette i denne nye modellen når den dukker opp mot slutten av 2017 – litt etter neste generasjon Polo.
T for SUV
Under panseret vil vi finne de samme løsningene som på neste Polo – små 1,0-liters bensinmotorer og nye 1,5-liters dieselmotorer. Og etter hvert, med stor sannsynlighet, en ladbar hybrid-løsning.
Hvilken betegnelse Volkswagen vil bruke på nykommeren er ikke kjent, men sannsynligheten er stor for at de vil velge et navn som begynner på T som de øvrige SUV-ene, Tiguan og Touareg.
En av våre kilder som har sett bilen hevder den ser meget sportslig ut, nesten for sportslig til å være en VW. Vi venter i spenning…