-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Raskere rundt Ringen
Nye Porsche 911 GT3 slo forgjengerens tid rundt Nordsløyfa ned i støvleskaftene. Her kan du bli med på hele rekordrunden.
Den gatelovlige bilen tok seg rundt den legendariske Nordsløyfa ved Nürburgring på 7 minutter og 12,7 sekunder. Det var så mye som 12,3 sekunder raskere enn beste tid oppnådd med forrige generasjon av bilen.
– Vi har hatt fokus på å gjøre nye 911 GT3 enda mer kjørbar enn forgjengeren, samtidig som den har litt mer krefter, og denne tiden bekrefter at vi har lykkes, sier Frank-Steffen Walliser, visepresident for Motorsport og GT biler hos Porsche.
Les mer om Porsche 911 GT3 her
– For få år siden kunne tider som dette kun settes av rendyrkede racerbiler på slicks. Nye 911 GT3 har litt ekstra krefter, men den er fortsatt fullt brukbar til vanlig kjøring i hverdagen, sier Andreas Preuninger, direktør GT Product Line.
Nye 911 GT3 støtter seg på mer ren racing-teknologi enn forgjengeren. Den 500 hester sterke motoren uten pustehjelp er nærmest identisk med den som sitter i 911 GT3 Cup, løpsbilen som Dennis Olsen kjører.
Utstyrt med bakhjuls-styring, syvtrinns PDK dobbel clutch girkasse og Michelin Sport Cup 2 N1 dekk stilte bilen opp til start på racerbanen i Eifel-fjellene i standard utførelse.
Med 8 grader i luften og 14 i asfalten hadde testfører Lars Kern ideelle forhold for å sette en rask rundetid, og som du kan se av videoen lyktes han med det.
– Hvis du kan kjøre raskt på Nordsløyfa, kan du kjøre fort hvor som helst i verden, sier Frank-Steffen Walliser.