-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nydelige Kia
Det virker som om Kia har bestemt seg for noe veldig gammeldags: bygge vidunderlig, vakre biler. Så utrolig oppmuntrende reaksjonært.
Nå kan det selvfølgelig diskuteres hva som er vakkert. Men jeg har ennå ikke møtt noen som ikke syns Stinger er en nydelig bil.
Man kan selvfølgelig innvende at vakre linjer krever mer plass i forhold til optimal utnyttelse av det innvendige volumet, og liknende gørr-kjedelige argumenter.
Vi kan fort bli enige om at kuben er den mest areal- og volum-effektive formen, men det er vel ikke slik vi vil ha det.
Eller i det minste sier vi tusen takk når det kommer innslag som gryter opp et ellers ganske gørrkjedelig bilde.
Lang innledning til at endelig har Kia avduket sin mini-Stinger.
Proceed er tilbake, riktignok som såkalt Concept, men det behøver ikke plage de av dere som har litt sans for historie.
Det er ti år siden Kia debuterte sin Pro Cee’d som en ren show-bil (forresten designet av svenske Pontus Fontaeus) her i Frankfurt. Det tok nøyaktig fire måneder så var bilen ute hos forhandlerne.
Den nye Proceed virker så klar for gulvet at selv fire måneder virker lenge. Det er selvfølgelig ikke sagt noe offisielt, men det kan umulig være noen tvil om at denne bilen kommer på menyen i 2018.
Siden det ikke er sagt noe om at den skal markedsføres er det selvfølgelig heller ikke sagt noe om hvilke spesifikasjoner den ikke skal markedsføres med.
Men Kia har mer enn nok man kan plukke ned fra hyllene, og det er ingen grunn til at ikke dette konseptet skal være tilpasset det de allerede har – også av alternative drivlinjer.
Ikke mye å melde, med andre ord, bortsett fra at Gregory Guillaume og hans folk har gjort det igjen – skapt noe som kommer til å bli brukt som eksempel på «Vakre biler i historien».