-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Norgesdebut for Tesla Model 3
Det var tilløp til kø da Tesla åpnet dørene til første Model 3-visning på norsk jord i dag. Men den er her bare for at potensielle kunder kan se og røre, ikke kjøre den. De første kundebilene kommer først i 2019.
– Starten av neste år, er eneste svaret kommunikasjonsansvarlig Even Sandvold Roland gir om når de første Tesla Model 3-kundene får sine biler. Hvor mange biler Norge tildeles i 2019 finnes det heller ikke noe svar på.
Derimot kommer Tesla til å åpne konfiguratoren for Model 3 før nyttår. Og det er klart at de mer påkostede modellene kommer først.Les vår prøvekjøring av den amerikanske utgavenModel 3 er en klassisk sedan med sterkt skrå hekk og rammeløse vinduer. Bagasjerommet er halvparten av volumet i Model S, men med mulighet til å legge ned setene. Rommet foran laster litt mer enn ladekabelen.– En Tesla S 75D er veldig godt priset og det er frykt for at prisdifferansen til Model 3 med 4x4 blir liten, fortsetter Varadharajan, og minner om at fri lading ofte følger en brukt S.BilNorge kjørte Model 3 i USA i mai