-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Skodas femte kineser
Man strekker seg langt for å tilfredsstille sine viktigste kunder. Skoda viser en forsmak på deres femte SUV for Kina.
Vision GT Concept er skreddersydd for det kinesiske markedet, hvilket innebærer kompakte utvendige mål med et rommelig innerrom. Den gir klare indikasjoner på en produksjonsmodell som skal på markedet mot slutten av året.
Skoda har allerede fire SUV-modeller på det kinesiske markedet, så det er godt gjort å finne en nisje som ikke allerede er dekket.
På Shenzhen-Hong Kong-Macao International Auto Show som pågår i disse dager presenterer de Vision GT som blir den femte.
Skoda Vision GT har en lengde på 442 cm, en bredde på 191 cm og en høyde på 163 cm over en akselavstand på 261 cm. Her kan du se hvordan det passer inn i det eksisterende modellprogrammet.
SUV-ene er en viktig pilar for Skoda, både i Kina og globalt. I 2018 hadde Skoda større vekst i det kinesiske markedet enn noen annen europeisk produsent.
På tross av økonomiske uroligheter i det kinesiske markedet økte det tsjekkiske merket sine utleveringer med 4,9 prosent til 341.000 biler.
Så tidlig som i 1936 hadde Skoda kontorer i Kina. De etablerte seg på nytt i 2007, og Kina har vært Skodas største enkeltmarked siden 2010.