-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Det er lov å drømme
En fersk rendering fra vår dyktige illustratør sender tankene tilbake til en av de kuleste konseptbiler på lenge.
Den vakte virkelig oppsikt da den sto på bilutstillingen i Genève for snaue to år siden. Designen var utvilsomt retro, men innmaten moderne og fremtidsrettet.
Og vi var tydeligvis ikke alene om å falle for konseptet – et fransk nettsted startet en kampanje for å få den i produksjon – der har så langt nærmere 70.000 personer avgitt sin stemme.
Den norske importøren var også raskt ute med å vise sin interesse ved å antyde at de godt kunne forplikte seg til å selge 3000 biler.
Den er nemlig som skapt for Norge med elmotor på hele 462 hester og et dreiemoment på 800 Newtonmeter.
En stor batteripakke på 100 kWt skal sørge for en rekkevidde på 600 kilometer, mens du med hurtiglading fyller 500 nye kilometer i løpet av 25 minutter.
Men det vil ifølge Peugeot koste om lag 2,5 milliarder kroner å sette bilen i produksjon, så mye tyder på at du må nøye deg med bilder av konseptbilen, samt å studere vår rendering.