-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Her er en ny Range Rover Sport
Her er Land Rover ute og tester en ny generasjon Range Rover Sport.
Det er ikke så lenge siden den fikk æren av å være Land Rovers første plug-in hybrid, men dagens Range Rover Sport stammer egentlig fra 2014, så det er naturlig at den snart avløses.
Den nye modellen forventes å debutere sammen med en ny Range Rover, men neppe før om et års tid slik at bilene kommer som 2022-modeller.
Sammenlignet med første generasjon Range Rover Sport, som var blant de mest sportslige SUV-er da den kom i 2005, ser neste generasjon ut til å ha mer kantet og høyreist design. Hjulbuene ser også mer diskrete ut.
Lyktene på testmodellen ser ut til å være overført fra den helt nye Defender-modellen.
Under bilen ligger Jaguar Land Rovers nye MLA-arkitektur som skal debutere i forbindelse med en ny generasjon Jaguar XJ i løpet av inneværende år.
Plattformen er designet for å gi rom for elektrifisering og vil i fremtiden danne grunnlag for hybrider, både milde og ladbare, samt rene batterielektriske biler fra både Jaguar og Land Rover. Den blir også lettere enn dagens D7 plattform.
Med hensyn til drivlinjer så vil innstegsmodellene være milde hybrider, mens en ny plug-in hybrid vil ha en elmotor på hver aksel (i motsetning til dagens modell som kun benytter én elmotor).
Mens en batterielektrisk Range Rover Sport figurerer i planene til Jaguar Land Rover er fremtiden mer usikker for V8-motorene som hittil har toppet serien i kompressormatede utgaver.