-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hyundai tilbyr utvidet garanti
Hyundai følger søsterfirma Kia ved å tilby utvidet garantitid for å bidra til dugnaden i en tid som er utfordrende for mange.
Situasjonen verden befinner seg i som følge av COVID-19 skaper enorme ringvirkninger og er utfordrende for veldig mange mennesker. For å bidra til dugnaden og å hjelpe selskapets kunder, har Hyundai besluttet å lansere garantiprogrammet ‘Hyundai C A R E’ i hele verden.
Les også: Kia lanserer korona-garanti
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=53309
Programmet sikrer at alle som eier en Hyundai med fabrikkgaranti som utløper i perioden 1. mars 2020 til 30. april 2020 får sin fabrikkgaranti utvidet til 31. mai 2020, altså med inntil tre måneder.
Alle som har garanti med utløp i mai får også full garantidekning til og med 31. mai 2020.
– For Hyundai står selskapets kunder og ansatte i første rekke, og vi ønsker med dette bidraget å sørge for at kundene er trygge på at Hyundai gjør tiltak for å lette en vanskelig situasjon, skriver Produkt- og PR-sjef Øyvind Lillestrøm Knudsen i en pressemelding.
– Hyundai jobber hele tiden med å sørge for bedre opplevelser og fremskritt for mennesker gjennom arbeidet vi gjør. Dette tiltaket er en fin bekreftelse på at dugnadsånd ikke bare er noe vi har i Norge, men at vi ønsker å bidra globalt. For Hyundai er det viktig å være tilstede for våre kunder, sier Knudsen.