-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Mildere AMG
C-Klasse Coupé blir utvilsomt en kjøreglad Mercedes. Spesielt om du velger en AMG-utgave.
Få dager etter presentasjonen av C-Klasse Coupé i fjor sommer, hadde Mercedes-AMG klar sine toppversjoner, C 63 Coupé og C 63 S Coupé med henholdsvis 476 og 510 hestekrefter.
De norske prisene er foreløpig ikke klare, men vi vet at tilsvarende motoriseringer koster fra 1,1 til 1,25 millioner kroner i sedan og stasjonsvogn.
Men i løpet av våren kommer et tredje alternativ som kan spare deg for noen hundretusen dersom du nøyer deg med litt mindre råskap.
Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé leveres i kombinasjon med 9G-Tronic automatgirkasse og firehjulsdrift. Sistnevnte er en stor fordel med så mye krefter på norsk vinterføre.
Under panseret sitter en treliters twin-turbo V6 med 367 hestekrefter og et dreiemoment på 520 Newtonmeter i området mellom 2000 og 4200 omdreininger.
Omsatt til ytelser skal det gir null til hundre på 4,7 sekunder og en toppfart som er elektronisk sperret ved 250 km/t. Det bør holde for de fleste.
Med dette grepet gjør Mercedes det samme som Audi har gjort i en årrekke ved å tilby S- og RS-modeller.