-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
HOMMELL
Frankrike har helt siden 2.Verdenskrig hatt en liten nisje for produksjon av sportsbiler basert på komponenter fra landets store merker. Da Matra forvant i 1984 var det bare en berømthet igjen, Alpine, som utgikk i 1995. Da var til gjengjeld Hommell på full fart inn.
En åpen versjon, Barquette, ble vist i 1998 og omtrent på samme tid ble coupeen oppdatert til Berlinette RS med doble frontlykter. RS har en 16-ventilers Citroën-motor på 167 hk.
I tillegg til å utgi blader har Henri Hommell også et utsøkt bilmuseum, og den lille fabrikken hans framstilte mellom 30 og 50 biler årlig. Den lå midt utpå landet, stedet heter Lohéac, og det er muligens derfor Hommell-emblemet viste tre kornaks i en sirkel. Sikkert er det at Hommell fikk til det som andre franske fabrikker måtte gi opp, og at han i hvert fall av denne grunn ikke kunne kalles helt på jordet, til tross for fabrikkens beliggenhet. Men også for Hommel ble markedet etter hvert for tøft og i desember 2003 opphørte merket.