-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spennende 1-serie
BMWs nye 135i Coupé bør tilfredsstille kraftbehovet for de fleste. Konseptbilen som vises i Tokyo kan være et signal om at noe enda råere – eller i hvert fall lettere – er på gang.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO
Vi føler oss relativt overbevist om at en 3-liters twin turbo rekkesekser med 306 hk, gir rom for friske fraspark i 1-serie Coupé – noe vi selv skal utforske når Bil-redaktøren neste uke drar til Gotland for å kjøre bilen på bane. Jeg er sikker på at han deler noen av sine erfaringer med oss i ettertid – heldiggrisen!
Utstillingsbilen BMW har med til Tokyo er basert på 1-serie Coupé og har fått tilleggsbetegnelsen tii for bringe tankene til sportslige modeller fra Bayern på 1960- og 70-tallet.
På slankekur
Karosseriet har skreddersydde detaljer for å gi bilen et sporty image. I tillegg sørger lette materialer for å bringe vekten ned på et minimumsnivå. Interiøret er skreddersydd for sportslig anlagte sjåfører. Alt i kjent BMW-tradisjon med kraftig motor og drift på bakhjulene.
Det er meget sannsynlig at en bil som dette kan bli en realitet med god hjelp fra MSport. Men om den får betegnelsen M1 er vel mer tvilsomt – det er en betegnelse de fleste entusiaster mener bør få hvile i fred.
Men kanskje 135 tii kunne være passende? Eller 135 CSI? Det er nok å øse av hos et tradisjonsrikt merke.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO