-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Spennende 1-serie
BMWs nye 135i Coupé bør tilfredsstille kraftbehovet for de fleste. Konseptbilen som vises i Tokyo kan være et signal om at noe enda råere – eller i hvert fall lettere – er på gang.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO
Vi føler oss relativt overbevist om at en 3-liters twin turbo rekkesekser med 306 hk, gir rom for friske fraspark i 1-serie Coupé – noe vi selv skal utforske når Bil-redaktøren neste uke drar til Gotland for å kjøre bilen på bane. Jeg er sikker på at han deler noen av sine erfaringer med oss i ettertid – heldiggrisen!
Utstillingsbilen BMW har med til Tokyo er basert på 1-serie Coupé og har fått tilleggsbetegnelsen tii for bringe tankene til sportslige modeller fra Bayern på 1960- og 70-tallet.
På slankekur
Karosseriet har skreddersydde detaljer for å gi bilen et sporty image. I tillegg sørger lette materialer for å bringe vekten ned på et minimumsnivå. Interiøret er skreddersydd for sportslig anlagte sjåfører. Alt i kjent BMW-tradisjon med kraftig motor og drift på bakhjulene.
Det er meget sannsynlig at en bil som dette kan bli en realitet med god hjelp fra MSport. Men om den får betegnelsen M1 er vel mer tvilsomt – det er en betegnelse de fleste entusiaster mener bør få hvile i fred.
Men kanskje 135 tii kunne være passende? Eller 135 CSI? Det er nok å øse av hos et tradisjonsrikt merke.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO