-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Elektrisk 3-serie
Den kan se ut som en lett kamuflert 3-serie, men stickers og manglende eksosrør avslører hva det egentlig er.
BMW har tidligere sagt at de ikke vil bygge en elektrisk utgave av 3-serien, men nå ser det ut til at planene er endret. Bilen på bildene er utvilsomt en 3-serie, men stickers avslører at den er el-drevet, noe som også bekreftes av ikke synlig eksosrør.
Prototypen er basert på den forlengede utgaven av 3-serien som selges eksklusivt i Kina, og det er nok nettopp Kina som blir markedet for denne modellen. Det er også der den vil bli bygget av BMW Brilliance Automotive i Shenyang.
Argumentet for å bruke modellen med strukket akselavstand er sannsynligvis å få plass til et stort nok batteri til å oppnå en fornuftig rekkevidde. Modellen vi får til Europa, den kommende i4, er basert på en 4-serie Gran Coupé som også har strukket akselavstand.
Under den godt kamuflerte fronten skuler det seg en tett grill, slik tilfellet er på den kommende iX3 som skal på markedet i løpet av høsten som BMWs første SUV med ren eldrift.
Det er også logisk at denne modellen vil dele drivlinje med iX3, og i så fall snakker vi ren bakhjulsdrift, maks effekt på 286 hestekrefter og en rekkevidde på minimum 440 kilometer dersom de får plass til å benytte samme batteripakke som i SUV-en (75 kWt).
Den kommende i4 får vesentlig mer effekt og enda lengre rekkevidde.