-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Elektrisk 3-serie
Den kan se ut som en lett kamuflert 3-serie, men stickers og manglende eksosrør avslører hva det egentlig er.
BMW har tidligere sagt at de ikke vil bygge en elektrisk utgave av 3-serien, men nå ser det ut til at planene er endret. Bilen på bildene er utvilsomt en 3-serie, men stickers avslører at den er el-drevet, noe som også bekreftes av ikke synlig eksosrør.
Prototypen er basert på den forlengede utgaven av 3-serien som selges eksklusivt i Kina, og det er nok nettopp Kina som blir markedet for denne modellen. Det er også der den vil bli bygget av BMW Brilliance Automotive i Shenyang.
Argumentet for å bruke modellen med strukket akselavstand er sannsynligvis å få plass til et stort nok batteri til å oppnå en fornuftig rekkevidde. Modellen vi får til Europa, den kommende i4, er basert på en 4-serie Gran Coupé som også har strukket akselavstand.
Under den godt kamuflerte fronten skuler det seg en tett grill, slik tilfellet er på den kommende iX3 som skal på markedet i løpet av høsten som BMWs første SUV med ren eldrift.
Det er også logisk at denne modellen vil dele drivlinje med iX3, og i så fall snakker vi ren bakhjulsdrift, maks effekt på 286 hestekrefter og en rekkevidde på minimum 440 kilometer dersom de får plass til å benytte samme batteripakke som i SUV-en (75 kWt).
Den kommende i4 får vesentlig mer effekt og enda lengre rekkevidde.