-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Taktfaste svingmestere
Begge er sportslige coupéer som trives på svingete landevei. Den ene har fått en ansiktsløfting, mens den andre har kommet i helt ny utførelse. Hvilken skal vi velge? Hjertet sier ja takk til begge, men når fornuften får råde blir valget enklere.

Først publisert i Bil 1-2007.
Audi TT i ny utførelse har fått en blandet mottakelse. Tilbedere av den opprinnelige TT synes nyskapningen er blitt for alminnelig. Kjøreegenskapene fremstilles også som tamme sammenlignet med originalen som var kjent for å by på en og annen overraskelse, spesielt de første årene før den fikk ESP og hekkspoiler som standard.
Nissan 350Z har opparbeidet seg solid status i USA, men i Norge er den et sjeldent syn. Kun to biler er solgt gjennom offisielle Nissan-kanaler siden bilen kom på markedet i et land hvor mange betaler vesentlig mer for langt mindre spennende og like upraktiske biler. En oppgradert modell kan muligens få flere til å vurdere en 350Z, men det nye avgiftssystemet vil ikke akkurat øke kjøpelysten.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z
- Konklusjon