-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Taktfaste svingmestere
Begge er sportslige coupéer som trives på svingete landevei. Den ene har fått en ansiktsløfting, mens den andre har kommet i helt ny utførelse. Hvilken skal vi velge? Hjertet sier ja takk til begge, men når fornuften får råde blir valget enklere.
Først publisert i Bil 1-2007.
Audi TT i ny utførelse har fått en blandet mottakelse. Tilbedere av den opprinnelige TT synes nyskapningen er blitt for alminnelig. Kjøreegenskapene fremstilles også som tamme sammenlignet med originalen som var kjent for å by på en og annen overraskelse, spesielt de første årene før den fikk ESP og hekkspoiler som standard.
Nissan 350Z har opparbeidet seg solid status i USA, men i Norge er den et sjeldent syn. Kun to biler er solgt gjennom offisielle Nissan-kanaler siden bilen kom på markedet i et land hvor mange betaler vesentlig mer for langt mindre spennende og like upraktiske biler. En oppgradert modell kan muligens få flere til å vurdere en 350Z, men det nye avgiftssystemet vil ikke akkurat øke kjøpelysten.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z
- Konklusjon