-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Nissan utvikler ny Z
Nissan er i ferd med å utvikle en ny sportsbil som skal ta over for den tilårskomne 370Z.
Her er ferske bilder av en prototyp under testing på Nürburgring. Selv om denne «bastarden» har karosseriet fra en 370 Z, er det under skallet elementer fra en helt ny modell.
Fronten er modifisert med ekstra åpninger, noe som antyder at Nissan har en ny drivlinje under utvikling. Legg også merke til at skjermene stikker et stykke ut over hjulene – noe som indikerer at bilen har smalere sporvidde.
Det antydes at etterfølgeren til 370Z blir mer kompakt enn dagens modell – noe som gir mening ettersom Nissan viste et sporty konsept med betegnelse IDx så langt tilbake som i 2013. «Et friere til unge kjøpere», skrev kollega Winding-Sørensen den gangen.
Ifølge Motor Authority antydet en kilde hos Nissan at en redesignet Z ikke nødvendigvis ble så mye lettere enn dagens modell, men at den ville bli mer leken. De antyder videre at bilen kan få forskjellige drivlinjer med inntil 400 hester, og at en hybrid også kan ligge i planene.
Under banetesten hadde Nissan med seg en Toyota Supra, en indikasjon på at denne blir en benchmark.
Fortsatt er Nissan på et tidlig stadium i utviklingsprosessen, så selv om 370Z har vært på markedet siden 2009 har de neppe klar noen ny modell før tidligst i 2021, og da som 2022-modell.