-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer hardcore fra Porsche
Med nye 911 GT3 tar Porsche råskapen enda noen steg lenger enn tidligere.
Raskere, kraftigere, skarpere og mer dynamisk enn forgjengeren. Porsche har hatt ett klart mål for neste generasjon GT3 som vises i Genève; å dyrke frem de to nøkkelegenskapene til denne modellen – ytelse og kjøreegenskaper.
Porsche henter 435 hester ut av den godt utprøvde flate sekseren – og det uten noen form for pustehjelp.
Det sørger for at 0-100 går unna på 4,1 sekunder, og gir en toppfart på 312 kilometer i timen.
Ett av virkemidlene for å oppnå forbedre kjøreegenskaper, er at føreren nå har enda mer kontroll over stabilitetskontrollen. Nye GT3 får nemlig mulighet til å styre stabilitet og antispinn individuelt.
Andre tiltak er et resultat av mange timer i vindtunnelen. Det har ført til at marktrykket på GT3 er betydelig forbedret, både foran og bak.
For den som synes adaptiv fjæring er moderne, er det bare å melde seg på et oppfriskningskurs.
GT3 har aktive motorfester som oppdager når du kjører bilen hardt. Tar du bilen ut på bane, vil elektronikken fange opp hva du driver med. Da strammes motorfestene opp for å unngå bevegelser i drivlinjen som kan føre til uønsket oppførsel av den hekkmotoriserte råtassen.
Trenger du å bremse – og det gjør du trolig – kan du velge keramiske bremser – og du kan få bilen med senterbolt for raske hjulskift.
For den som har vært flink til å spare, skal det være mulig å stille seg i kø fra mai!