-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er Porsche 911 Turbo S
Nyeste generasjon Porsche 911 med internkode 992 er allerede på plass hos forhandlerne, men de som ønsker det grommeste må fortsatt smøre seg med tålmodighet en stund til.
Tradisjonen tro lager Porsche en rekke varianter på sin sportsbil. Så langt er de spreke Carrera-modellene på plass i både coupé- og cabriolet-form med to- og firehjulsdrift, men noen vil ha mer krefter enn de 450 hestene Carrera S / 4S byr på.
Her er en av variantene som da kan stå på ønskelisten – 911 Turbo S. Også den vil komme i begge karosseriformer.
Selv om bilen på bildene har mye til felles med Carrera-modellene er det en rekke detaljer som røper at dette er en modell med enda mer pulver.
Se for eksempel de store luftinntakene i bakskjermene og i frontfangeren samt åpningen som slipper ut varm motorluft i hekken. Disse varsler om en motor med ekstra potens.
Les vår prøvekjøring av Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
Bilen har også ekstra luftinntak over kjøre-/blinklysene, en stor bakvinge og massive bremser med gule calipere.
Motoren blir en twin turbo 6-sylindret boxer som i forgjengeren, koblet til en åttetrinns dobbel clutch girkasse og firehjulsdrift.
Det forventes at nye 911 Turbo får mer krefter enn forgjengerens 540 hester, trolig opp mot 600 i Turbo og 640 i Turbo S som er modellen vi har bilder av her.
Våre kilder sier at Turbo S på sikt skal elektrifiseres opp mot 700 hester, med det skjer neppe før modellen får en midtlivs oppgradering om 3-4 år.
Porsche må som alle andre ty til elektrifisering for å senke forbruket, slik de har gjort på Cayenne og Panamera. Og hva er vel da mer naturlig enn å starte med toppmodellen?
Den begrensede kamuflasjen tyder på at nye 911 Turbo snart skal ut i offentligheten, kanskje allerede på Genève-utstillingen neste måned. Omtrent samtidig vil også racing-entusiastenes favoritt, 911 GT3, bli lansert.