-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
1998: Alfa Romeo 156
Dette er det ingen som har fortalt deg før, men Alfa hadde egentlig en annen 156, det var nemlig prosjektnummeret på den bilen som senere ble 164, og Fiat Croma og SAAB 9000 og Lancia Thema.
Alt ved første uttak i oktober 1993 var husets eget design i særklasse, men Italdesign fikk følge med litt lenger. Men i juli 1994, ved andre fremvisning ble også de eliminert. Det er ikke mange som har noe å utsette verken på det eksteriøre eller det interiøre, et design-ikon fra slutten av det forrige århundre. Utseendet alene hadde vært nok til å gjøre denne modellen til den første Alfa med Årets Bil i bakruten. Men så har den jo ganske mange andre kvaliteter også. Dessuten er den jo salgbar – den har blant annet sørget for at nå ser vi Alfa Romeo på norske veier hver eneste dag.