-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
1998: Alfa Romeo 156
Dette er det ingen som har fortalt deg før, men Alfa hadde egentlig en annen 156, det var nemlig prosjektnummeret på den bilen som senere ble 164, og Fiat Croma og SAAB 9000 og Lancia Thema.

Alt ved første uttak i oktober 1993 var husets eget design i særklasse, men Italdesign fikk følge med litt lenger. Men i juli 1994, ved andre fremvisning ble også de eliminert. Det er ikke mange som har noe å utsette verken på det eksteriøre eller det interiøre, et design-ikon fra slutten av det forrige århundre. Utseendet alene hadde vært nok til å gjøre denne modellen til den første Alfa med Årets Bil i bakruten. Men så har den jo ganske mange andre kvaliteter også. Dessuten er den jo salgbar – den har blant annet sørget for at nå ser vi Alfa Romeo på norske veier hver eneste dag.