-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Nærmer oss hårete mål
Over 7000 hurtigladere i Norge
Elbilforeningen forteller at vi nå har passert 7000 hurtigladere i vårt langstrakte land. Dermed er målet for 2025 innen rekkevidde.
Ifølge den nasjonale ladestasjons-databasen NOBIL har vi nå passert 7000 hurtigladere. Dermed har vi en dekningsgrad på 98 elbiler per hurtiglader.
– Dekningsgraden har aldri vært bedre enn den er nå, sier en svært fornøyd Christina Bu, generalsekretær i Norsk elbilforening.
– Det betyr at vi er godt i rute med å nå målet i regjeringens ladestrategi. Nå mangler Norge bare 2000 hurtigladere for å nå 9000 ladere, som er behovet i 2025.
Som hurtigladere definerer NOBIL ladere som leverer over 50 kW.
Så langt i år har det blitt bygget nesten 1400 nye hurtigladere, mens det i fjor ble bygget i underkant av 1500.
Utbyggingstakten har med andre ord økt betraktelig.
Christina Bu, generalsekretær i Elbilforeningen, er imponert over utviklingen.
– Selv etter fjorårets rekordår, der det ble levert elbiler som aldri før, har ladeoperatørene holdt tritt og mer enn det. Faktisk har antall elbiler per hurtiglader falt. Dekningsgraden har aldri vært bedre enn den er nå.