-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Nærmer oss hårete mål
Over 7000 hurtigladere i Norge
Elbilforeningen forteller at vi nå har passert 7000 hurtigladere i vårt langstrakte land. Dermed er målet for 2025 innen rekkevidde.
Ifølge den nasjonale ladestasjons-databasen NOBIL har vi nå passert 7000 hurtigladere. Dermed har vi en dekningsgrad på 98 elbiler per hurtiglader.
– Dekningsgraden har aldri vært bedre enn den er nå, sier en svært fornøyd Christina Bu, generalsekretær i Norsk elbilforening.
– Det betyr at vi er godt i rute med å nå målet i regjeringens ladestrategi. Nå mangler Norge bare 2000 hurtigladere for å nå 9000 ladere, som er behovet i 2025.
Som hurtigladere definerer NOBIL ladere som leverer over 50 kW.
Så langt i år har det blitt bygget nesten 1400 nye hurtigladere, mens det i fjor ble bygget i underkant av 1500.
Utbyggingstakten har med andre ord økt betraktelig.
Christina Bu, generalsekretær i Elbilforeningen, er imponert over utviklingen.
– Selv etter fjorårets rekordår, der det ble levert elbiler som aldri før, har ladeoperatørene holdt tritt og mer enn det. Faktisk har antall elbiler per hurtiglader falt. Dekningsgraden har aldri vært bedre enn den er nå.