-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
BAR
Betegnelsen til Formel 1-teamet BAR er ganske enkelt en forkortelse av British American Racing. Å beskrive merkelogoen er ikke fullt så enkelt; det minner om en gyllen tobakksplante som fyker inn i en metallisk blå sving.
Det BAR ikke fikk til i 99-sesongen, var Supertec-motorenes driftssikkerhet. Bedre ble det da laget gikk over til Honda-motorer i 2000, noe de siden har fortsatt med. 1997-verdensmesteren Jacques Villeneuve var førstefører i teamet fra oppstart frem til slutten av 2003-sesongen. Han kjørte i fjor sammen med britiske Jenson Button som har fått den prestisjetunge oppgaven som førstefører i 2004 etter å ha utklasset Villeneuve ved en rekke anledninger i 2003. Stallkamerat til Button i 2004 blir japanske Takuma Sato.
Fortsatt har ikke laget oppnådd noen GP-seier eller pole position, men dersom bilene, motorene og teamet fortsetter på den utviklingskurven de har hatt til nå skal vi ikke bli overrasket om BAR blir mer enn en statist for Ferrari, Williams og McLaren. Honda har satt inn større ressurser enn tidligere, godt inspirert av at deres hjemlige konkurrent Toyota nå også er på banen med eget team.