-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Finsk frosk
Hva med en finsk Frog eye produsert i Kina – et spesielt utseende kjøretøy på mer enn en måte.
Mange har et kjærlighetsforhold til Austin-Healey Sprite. En bil som kunne kjøpes for ganske vanlige penger da den kom, og som i ettertid fremstår som en fin kjørebil sammenlignet med mye annet fra samme tiden.
En bil man la, og legger, merke til er det også, med sin noe særegne styling, der den kikker på deg med sine froskeøyne.
Så langt har det gjort den første versjonen, Sprite Mk 1, til et samleobjekt, men det er vel kanskje først nå det har inspirert noen til å følge etter. Sjekk ut Norster 600R.
Selv om Norster 600R ser ut som en bil, har den vel så mye å gjøre med en ATV. Det henger trolig sammen med et ønske om å slippe unna krav til kollisjonssikkerhet og utslippstandarder.
Den er altså tegnet i Finland og bygget i Kina.
Under skallet finner man en tosylindret motor på 580 kubikk, som gir ikke altfor avskrekkende 20 hestekrefter.