![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // LA Auto Show // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
|||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet BilAutofil (1996-2022). |
![]() |
|||||||||||||||
![]() De to konseptene har mye til felles – som den hexagonale grillen og «haukeøye»-lyktene som vi kjenner igjen fra den nylig introduserte Levorg. Subaru Sedan Concept er langt mer sportslig enn dagens gørrkjedelige Impreza som aldri ble noen suksess i Norge, så den norske Subaru-organisasjonen øyner nok nye muligheter når denne modellen etter hvert realiseres. De to bilene er så å si identiske frem til C-stolpen, men sedanen har en hekk med lekre coupé-linjer. Det fins mange som ønsker seg tilbake til en svunnen tid da Impreza-navnet var ensbetydende med sedaner, ikke minst til de legendariske rallybilene som blant annet Petter Solberg hadde så stor suksess med. Subaru lover amerikanske kunder en ny Impreza fra fabrikken i Lafayette, Indiana, neste år. Vi må nok smøre oss med mer tålmodighet, og mest sannsynlig blir vår modell mer lik konseptbilen som sto i Tokyo. Men vi kan jo håpe at de også tar den lekre sedanen til Europa.
annonse
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||