-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bentleys andre to-seter
Bentley er også blant dem som drar mest mulig ut av før-Genève-meldinger. Men vi syns allikevel at dette glimtet av en ganske stor nyhet er verdt litt oppmerksomhet før vi kommer tilbake med hele bilen.
Bacalar skal åpenbart en ny bil fra Bentley hete.
Mulliner Bacalar sågar. Mulliner – antakelig – for å antyde at dette blir eksklusivt og håndbygd, for i samme melding påstår de at Mulliner er verdens eldste coachbuilder.
Skredderverksted for vogner, med andre ord.
Jeg ville vel ikke vært så skråsikker på det. Som regel er det alltid noe som er eldrere, og det eldste av de tre Mulliner-firmaene stammer bare fra 1897. (Og for å si som sant er, er jeg ikke sikker på hvilke av Arthur Mulliner, H.J. Mulliner eller Mulliners (Birmingham) som ligger under Bentley-paraplyen nå. Jeg får se etter en gang.)
Men de forteller også at dette blir den første to-seters Bentley siden 1930 – og akkurat det har de sikkert orden på. Det var ikke så mange to-setere før 1930 heller, også Le Mans vinnerne hadde plass til flere enn to – det var nemlig et krav i reglementet.
Så forteller forhåndsmeldingen at forsetene i Bacalar er utført i et helt utrolig fantastisk håndverk og at bak de to setene er det plass til den spesialsydde bagasjen som er trimmet slik at det skal matche interiør-materialene i bilen.
Selv har jeg litt problemer mer navnet. Det minner om en utenlandsk fiskerett med opphav i Kristiansand. Eller er det kabaret-teatret Bataclan i Paris jeg tenker på?
Glem det, men det blir ikke den eneste Mulliner-referansen i Genève. I forrige uke viste Bentley topp-versjonen av den åpne Continental GT. Nå skal den hete Continental GT Mulliner Convertible og kommer selvfølgelig også til å bli med.