-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er Porsche 911 Targa
Med 911 Targa lanserer Porsche sin tredje karosserivariant av den nye sportsbilen. Den er på plass i august.
For noen uker siden viste vi spionbilder av en nærmest umaskert 911 Targa på vintertest. Når produsentene er så uvørne med kamuflasjen er det som regel en indikasjon på nært forestående lansering, og i dag er altså katta ute av sekken.
Bilen kommer i to utgaver, som Targa 4 og Targa 4S. Som du skjønner av betegnelsene er begge utstyrt med firehjulsdrift.Targa 4S kan skryte av hele 450 hestekrefter, en økning på 30. Samme forhold kan benyttes når vi snakker om dreiemomentet som er 530 Nm ved 2300-5000 o/min. Her er aks-tiden barbert med fire tideler til 3,6 sekunder. Åttetrinns dobbel clutch girkasse – PDK i Porsche-vokabularet – og intelligent firehjulsdrift (PTM) er standard i begge modeller. Som alternativ kan Targa 4S bestilles med en nyutviklet 7-trinns manuell girkasse – da er Sport Chrono-pakken inkludert.Elektronisk variabelt chassis (PASM) er standard i begge modeller. Systemet justerer dempingen i forhold til komfort og dynamikk etter kjøresituasjon. Føreren kan eventuelt selv velge mellom Normal og Sport.