-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Enda raskere Rapide
- Rapide er en ekte Aston Martin sportsbil med plass for fire. Det konstaterte Bil-redaktør Stein Pettersen etter sin første tur bak rattet. Nå kommer en ekstremutgave.
Noen får aldri nok. 5,9-liters V12 med 477 hester dekker behovet for de fleste, men Aston Martin-kunder er jo ikke akkurat som folk flest.
Derfor er den britiske sportsbilprodusenten nå i gang med å utvikle en spesialutgave for de aller mest kresne i kundekretsen.
LES VÅRE FØRSTE INNTRYKK AV RAPIDE
Ingeniørene har prøvd å kamuflere en lavere front med større luftinntak samt detaljer i hekkpartiet.
Modellbetegnelsen blir trolig Rapide S, og den får låne spesialutgaven av V12-motoren som er utviklet for DBS. Denne yter 517 hester, 40 mer enn originalen.
LES OGSÅ: Kjøredag med Astons samlede
Trolig får bilen også et enda mer sportslig tunet chassis, noe som nødvendigvis må påvirke komforten i negativ retning.