-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Enda raskere Rapide
- Rapide er en ekte Aston Martin sportsbil med plass for fire. Det konstaterte Bil-redaktør Stein Pettersen etter sin første tur bak rattet. Nå kommer en ekstremutgave.
Noen får aldri nok. 5,9-liters V12 med 477 hester dekker behovet for de fleste, men Aston Martin-kunder er jo ikke akkurat som folk flest.
Derfor er den britiske sportsbilprodusenten nå i gang med å utvikle en spesialutgave for de aller mest kresne i kundekretsen.
LES VÅRE FØRSTE INNTRYKK AV RAPIDE
Ingeniørene har prøvd å kamuflere en lavere front med større luftinntak samt detaljer i hekkpartiet.
Modellbetegnelsen blir trolig Rapide S, og den får låne spesialutgaven av V12-motoren som er utviklet for DBS. Denne yter 517 hester, 40 mer enn originalen.
LES OGSÅ: Kjøredag med Astons samlede
Trolig får bilen også et enda mer sportslig tunet chassis, noe som nødvendigvis må påvirke komforten i negativ retning.