-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny generasjon Q7
Andre generasjon Audi Q7 er under utvikling. Her er ny teknologi skjult i kjent innpakning.
Audis første og største SUV debuterte på Frankfurt-utstillingen i 2005, og dermed er den snart moden for et generasjonsskifte. Her har våre fotografer kommet over en «bastard» på test i nordisk vinterlandskap.
Selv om innpakningen virker kjent kan vi se at prototypen har kraftigere støtfangere og kortere overheng i front.
Men de store endringene er de man ikke kan se. Audi foretar nemlig omfattende grep i selve konstruksjonen av bilen.
Slankes
Som sine søsken, Volkswagen Touareg og Porsche Cayenne, skal den gjennom en gedigen slankeoperasjon – kanskje med så mye som 3-400 kg. Dagens modell har en matchvekt på nesten 2,3 tonn mens en Cayenne så vidt bikker 2 tonn.
I tillegg vil den få nye drivlinjer som skal sørge for drastiske utslippskutt – blant annet forventer vi en hybridløsning.
SUV-markedet blir stadig tøffere, men selv om de mindre modellene har økt i utvalg og popularitet de siste årene, eksisterer det et interessant marked for full-size SUVer med inntil 7 sitteplasser.
Trolig får nye Q7 sin verdensdebut først i 2013, men illustratørene hos Carparazzi har allerede dannet seg et godt bilde av hvordan den vil se ut.