-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Bingo - for ny B-Klasse
Han skjøt blinkskudd Carparazzi-fotografen som sikret seg bilder av Mercedes nye B-Klasse. Bilen skal nemlig ikke debutere før om to år.
Mercedes B-Klasse har en trofast menighet som setter pris på bilens spesielle utseende, og ikke minst dens egenskaper. Det doble sandwich-gulvet gir stor fleksibilitet med hensyn til alternative drivlinjer.
LES: Mercedes med brenselcelle til Norge
Men et problem for Mercedes er at kundegruppen for B-Klasse ikke akkurat er den yngste. Snarere er det gruppen 60+ med dårlige rygger og stive bein som setter størst pris på ”sette-seg-rett-inn-i-biler” som denne.
Nå antyder våre spionbilder at Mercedes har tenkt å endre på dette. Bilen på bildene ser da langt mer tradisjonell ut, mer i klassen nye Astra eller Golf, lavere og mer tradisjonell 5-dørs kombikupe enn dagens B-Klasse. Noe for den yngre garde?
Men det kan også være at det er nettopp det Mercedes vil har oss til å tro, og at de har tilpasset kamuflasjen deretter.
For alt tyder på at Mercedes vil beholde sandwich-gulvet som er mer aktuelt enn noensinne siden det kan romme ulike drivlinjer, som brenselceller, batterier eller hybridløsninger.
Men selv i 2011 blir forbrenningsmotorene de viktigste, så alternative løsninger for bensin og diesel vil tilbys i bredt utvalg.