Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster
Volkswagen E-Bugster

Volkswagen E-Bugster avkues i Detroit
Volkswagen E-Bugster avkues i Detroit

Volkswagen E-BugsterFoto: Newspress
Volkswagen E-Bugster
Foto: Newspress
Volkswagen E-BugsterFoto: Newspress
Volkswagen E-Bugster
Foto: Newspress
Volkswagen E-BugsterFoto: Newspress
Volkswagen E-Bugster
Foto: Newspress
Volkswagen E-BugsterFoto: Newspress
Volkswagen E-Bugster
Foto: Newspress

Tidenes lekreste Beetle?

Måtte den bare komme i produksjon! Og til Norge! E-Bugster er den lekreste Beetle noensinne!

Publisert Sist oppdatert

E-Bugster slipper ikke ut en eneste fjert, den går på strøm, bringer historien videre, men er framfor alt bare lekker.– Denne bilen ser amerikansk ut. Den er så amerikansk en Beetle bare kan bli utbrøt VWs designsjef Walter de Silva under avdukingen i Detroit.Det var Bobla som brakte Volkswagen til USA i 1950-årene. Det var den lille, enkle og pålitelige bilen som sørget for salgstall VW aldri har sett for noen enkeltmodell i USA siden. Og det var i USA Bobla gjenoppsto som New Beetle – nettopp på Detroit-utstillingen i 1998.Men like viktig som E-Bugsters egenskap i form av å være fluepapir for et Volkswagen på full fart opp og fram med totalt 8,1 millioner solgte biler i verden i fjor, er dens teknologiske Blue-eMotion elplattform som blant annet gir bilen 180 kilometer rekkevidde.Teknologi fra denne plattformen blir å finne i neste generasjon av Golf allerede i siste halvdel av 2013.

Powered by Labrador CMS