-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Volkswagen viser sin minste – enda en gang
Nå vil Volkswagen gjerne overbevise oss. Dette er den andre runden med bilder, og ingen annen informasjon, om en kommende småbil. Det er bare 12 timer (kanskje litt mer) siden sist.
El kompakt elbil som folk har råd til - og behov for - har vært et interessant tema i det siste.
Spesielt for Volkswagen, for de har snakket om det ganske lenge og hver gang de har vist noe som liknet så ble prosjektet avlyst eller utsatt.
Planlagt kampanje?
Denne gangen virker det imidlertid som om ting er satt i system, informasjonsflommen de siste dagene kan nesten virke som en planlagt kampanje.
Først kom et foto av en front. I dag kommer to skisser, skrått forfra og skrått bakfra, som virker såpass realistiske at det er et visst håp om at den virkelige bilen sto parkert rett på andre siden av skisseblokken.
ID Every 1 er navnet som er satt på denne gule. Den vil dukke opp som konseptbil i løpet av en måneds tid blir vi lovet, men skal ikke i produksjon før i 2027.
Prisantydningen er € 20.000, er det er åpenbart noe Up!-erstatning vi ser på her.
Storby-tøff design med det flate trynet og noe som kanskje skal bli en VW-typisk front med en ny lys-signatur.
Nå kan vi vel ikke vente oss like store hjul, eller de smale vinduene, når produksjonsbilen er her. Disse er typiske konsept tricks.
Må løse småbilfloken
Men vi ser en hekk som kan være ganske nær produksjon og som får oss til å tenke på både up! og ID.3. Bakluka, et stor glassplate, kan til og med minne om legendariske Scirocco.
Men vi vet egentlig ikke noe mer, og VW gjør ikke et forsøk på å forklare hvordan de skal løse småbilfloken når de får både ID.2 og ID Every 1 på samme tid.
En litt større enn den andre, og en bygd på den moderne plattformen.
Men kanskje kommer det nye bilder og flere informasjoner i morgen, om Volkswagens nye småbil.