-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Volkswagen viser sin minste – enda en gang
Nå vil Volkswagen gjerne overbevise oss. Dette er den andre runden med bilder, og ingen annen informasjon, om en kommende småbil. Det er bare 12 timer (kanskje litt mer) siden sist.
El kompakt elbil som folk har råd til - og behov for - har vært et interessant tema i det siste.
Spesielt for Volkswagen, for de har snakket om det ganske lenge og hver gang de har vist noe som liknet så ble prosjektet avlyst eller utsatt.
Planlagt kampanje?
Denne gangen virker det imidlertid som om ting er satt i system, informasjonsflommen de siste dagene kan nesten virke som en planlagt kampanje.
Først kom et foto av en front. I dag kommer to skisser, skrått forfra og skrått bakfra, som virker såpass realistiske at det er et visst håp om at den virkelige bilen sto parkert rett på andre siden av skisseblokken.
ID Every 1 er navnet som er satt på denne gule. Den vil dukke opp som konseptbil i løpet av en måneds tid blir vi lovet, men skal ikke i produksjon før i 2027.
Prisantydningen er € 20.000, er det er åpenbart noe Up!-erstatning vi ser på her.
Storby-tøff design med det flate trynet og noe som kanskje skal bli en VW-typisk front med en ny lys-signatur.
Nå kan vi vel ikke vente oss like store hjul, eller de smale vinduene, når produksjonsbilen er her. Disse er typiske konsept tricks.
Må løse småbilfloken
Men vi ser en hekk som kan være ganske nær produksjon og som får oss til å tenke på både up! og ID.3. Bakluka, et stor glassplate, kan til og med minne om legendariske Scirocco.
Men vi vet egentlig ikke noe mer, og VW gjør ikke et forsøk på å forklare hvordan de skal løse småbilfloken når de får både ID.2 og ID Every 1 på samme tid.
En litt større enn den andre, og en bygd på den moderne plattformen.
Men kanskje kommer det nye bilder og flere informasjoner i morgen, om Volkswagens nye småbil.