-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Corvette-konsept som filmstjerne
Historien er at da Michael Bay, regissør av den nye Transformer II-filmen, tok en tur til GMs konsept-garasje, fant han denne. Så skal den bli Sideswipe i "Transformers, Revenge of the Fallen".
Alle de nye GM-bilene som skal ha stjerneroller i denne filmen, dukket plutselig opp da bilutstillingen i Chicago åpnet sine dører.
Der heter de ikke biler, forresten, der heter de Autobots, og du vil også møte Bumblebee som er en Camaro, Jolt, som er en utgave av den kommende Volt, Skids er film-modellen av den koreanske Beat (som skal hete Spark i USA i 2010) og lille Trax, også et Korea-konsept, skal bli Autobot Mudflap. Steven Speilberg er forresten med blant produsentene.
Men det er Sideswipe som er den mest spennende. For med sin klare 1959 Stingray-racer inspirasjon, og med bakruta fra split-window utgaven fra 63, ser den ut som meget mer enn noe som bare skal gjemmes bort.
På mange måter er dette nesten samme situasjon som Citroën GT, den var utviklet for et dataspill, men ble vist i full størrelse. Med det resultat at Citroën står i fare for å miste ansikt dersom de ikke utvikler den til den eksklusive superbilen den kunne vært.
Etterlengtet
Og her har Corvette en fremtidsinnretning som Corvette-entusiaster har etterlyst lenge. Det er ikke sagt et ord om hvem som har tegnet den (skulle jeg tippe, ville jeg sagt at det var litt Kip Wasenko her og der) eller når eller hvorfor, men særlig bildene fra hekksiden tyder på at Simon Cox, i sitt skunk-studio i Birmingham, har vært inne i dette prosjektet også.
Det er noe med de Lambo-rette linjene som forteller om de siste årenes Cadillac-prosjekter, og de er helt klart hans. Eller det er noen i Tech Center i Warren, Michigan, som har fanget opp signalene fra Cox.
Det eneste Ed Welburn har sagt så langt er at Her har vi utforsket grensene for Corvette. Når jeg setter mine kreative team i gang med noe som ikke har klare rammer, hjelper det oss til å flytte påståtte sannheter og får studert kjente prosjekter fra helt nye vinkler
Og når de bestemmer seg for å vise dem frem, kunne han føyd til, er det for å høre hva dere der ute syns.
Spør han meg så syns jeg ja. Definitivt ja!