-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Åpen og heftig
McLarens Sports Series har hittil bestått av lukkede modeller. Nå får du mulighet for vind i håret.
Selv om McLaren omtaler dette som sine mest folkelige modeller, snakker vi fortsatt om modeller som ligger på nærmere tre enn to millioner, om du skal registrere en av dem på norske skilter.
Nå lanserer McLaren 570S Spider som første toppløse alternativ i 570/540-familien. Og premieren er lagt til Goodwood Festival of Speed som går av stabelen 29. juni til 2. juli.
Takkonstruksjonen slekter på den som er benyttet til de åpne utgavene av 650S og 675LT. Vekten på bilen øker kun med 46 kg, og produsenten garanterer at strukturen er like stiv og stabil.
Det tar 15 sekunder å kjøre taket av eller på, og operasjonen kan gjøres i hastigheter på inntil 40 km/t. I åpen tilstand er en vindavviser på plass bak seteryggene, og hekkspoileren er plassert 12 mm høyere enn på coupéen for å kompensere for det manglende taket.
Den midtstilte motoren er en 3,8-liters twin turbo V8 med 570 hestekrefter og et dreiemoment på 600 Newtonmeter.
Null til hundre på 3,2 sekunder og toppfart på 328 km/t er ifølge McLaren identisk med hva 570S Coupé oppnår. Med taket ned må du imidlertid begrense toppfarten til 315 km/t – jeg vil tro det er tilstrekkelig.
I første omgang skal det bygges 400 Spidere i en spesiell Launch Edition, og i Storbritannia får disse en prislapp på 164.750 pund.