-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Uselgelig i Europa, velkommen i Kina
Det er en stund siden salget av Toyota Camry ble stoppet i Europa. For lav salgstakt var begrunnelsen. Kanskje det hjelper med kinesisk produksjon?

I samarbeid med produksjons- og salgsselskapet Guangzhou Automobile Group starter Toyota produksjon og salg av sin store sedan i Kina. En produksjonstakt på 100.000 pr år er hva det legges opp til i første omgang, men kapasiteten kan på sikt utvides.
2600 arbeidere får jobb ved anlegget som med et areal på 1.900 mål har krevd investeringer på 1,3 milliarder kroner. Produksjonen startet i mai og ble markert med en høytidelighet med nærmere 1400 gjester.
Lang erfaring
Toyota har 40 års erfaring i Kina og satser på å bygge opp en kvalitetsprofil like sterk som den de er kjent for i andre markeder. Bilen skal ikke bære Toyota-logo men markedsføres under navnet GTMC. Motorene er bygget ved fabrikken Guangqi Toyota Engine Co, også den situert i Kina.
Bilene får en prislapp på mellom 198.000 og 270.000 norske kroner, og i verdens mest folkerike nasjon skal det være nok kjøpestyrke til å forsvare en såpass heftig produksjonstakt som 200.000 på sikt. For noen eksportplaner finnes ikke.