-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Historisk varsel fra Suzuki
Aldri før i sin nesten 50 år lange bilhistorie har Suzuki kommet en profit-warning. Men nå har de avlevert sin første.

Det er ikke på grunn av USA at Suzuki nå har senket utsiktene til inntjening i dette forretningsåret med 33 prosent. Der er de nemlig nesten ikke aktive.
Årsaken til at de senker målet til rundt 100 milliarder yen (ca. NOK 6,7 milliarder) er en blanding av sterk yen og kreditt - og dermed etterspørsel-problemer i blant annet Ungarn og Pakistan, der de har ganske store produksjonsanlegg.
Begge steder har Suzuki utvidet ganske kraftig den siste tiden, men begge disse landenes økonomi er hardt rammet, og gjør dermed fremtidsutsiktene forholdsvis usikre.
Man merket tendensen allerede under første halvpart av inneværende forretningsår (april til september) da driftsinntektene sank med 23 prosent til 61 milliarder yen. Også omsetningen sank, riktignok med bare 0,5 prosent, men tilbakegang på salg er ikke vanlig.
Osamu Suzuki, konsernsjefen, frykter også krisen i USA.
Før eller siden vil den treffe resten av verden som en tsunami, sier han. Markedet deler åpenbart hans pessimisme. Siden årets begynnelse, har aksjeverdien på Suzuki sunket med 55 prosent, mens snittet for aksjer innen transport har sunket med litt mer forsiktige 30%.