-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Volvo-sjefen til Bloomberg: - Vi må øke antall biler vi produserer i USA
Europeisk bilindustri opplever turbulente tider etter at President Donald Trump besluttet å innføre 25 prosent toll på biler som importeres til USA.
Volvo ser på mulighetene for å øke bilproduksjonen i USA som svar på biltollen fra den amerikanske administrasjonen.
Tollen kan få stor betydning for hvilke planer europeiske bilprodusenter legger for produksjon og utvikling i tiden fremover. Økte kostnader og mer usikre forsyningslinjer er noen av bekymringene.
Den ferske nyinnsatte Volvo-sjefen Håkan Samuelsson sier i et intervju til Bloomberg at den svenske bilprodusenten må lage flere biler på selskapets fabrikk i South Carolina.
Han sier også at Volvo vurderer å produsere ytterligere en modell i USA.
I dag produseres elbilene EX90 og Polestar 3 på fabrikken som ligger nær Charleston.
- Vi må se nøye på hvilken av våre andre bilmodeller som kan inngå i produksjonslinjene på vår fabrikk i USA, sier Samuelsson.
74-åringen ledet Volvo fra 2012 frem til 2022 da han gikk av med pensjon.
Nylig ble svensken gjeninnsatt som toppsjef i Volvo etter at skotten Jim Rowan brått måtte slutte i sjefsjobben.
Det var tilbake i 2018 at Volvo åpnet selskapets første bilfabrikk i USA, i South Carolina.
