-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Volvo-sjefen til Bloomberg: - Vi må øke antall biler vi produserer i USA
Europeisk bilindustri opplever turbulente tider etter at President Donald Trump besluttet å innføre 25 prosent toll på biler som importeres til USA.
Volvo ser på mulighetene for å øke bilproduksjonen i USA som svar på biltollen fra den amerikanske administrasjonen.
Tollen kan få stor betydning for hvilke planer europeiske bilprodusenter legger for produksjon og utvikling i tiden fremover. Økte kostnader og mer usikre forsyningslinjer er noen av bekymringene.
Den ferske nyinnsatte Volvo-sjefen Håkan Samuelsson sier i et intervju til Bloomberg at den svenske bilprodusenten må lage flere biler på selskapets fabrikk i South Carolina.
Han sier også at Volvo vurderer å produsere ytterligere en modell i USA.
I dag produseres elbilene EX90 og Polestar 3 på fabrikken som ligger nær Charleston.
- Vi må se nøye på hvilken av våre andre bilmodeller som kan inngå i produksjonslinjene på vår fabrikk i USA, sier Samuelsson.
74-åringen ledet Volvo fra 2012 frem til 2022 da han gikk av med pensjon.
Nylig ble svensken gjeninnsatt som toppsjef i Volvo etter at skotten Jim Rowan brått måtte slutte i sjefsjobben.
Det var tilbake i 2018 at Volvo åpnet selskapets første bilfabrikk i USA, i South Carolina.
