-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Volvo-sjefen til Bloomberg: - Vi må øke antall biler vi produserer i USA
Europeisk bilindustri opplever turbulente tider etter at President Donald Trump besluttet å innføre 25 prosent toll på biler som importeres til USA.
Volvo ser på mulighetene for å øke bilproduksjonen i USA som svar på biltollen fra den amerikanske administrasjonen.
Tollen kan få stor betydning for hvilke planer europeiske bilprodusenter legger for produksjon og utvikling i tiden fremover. Økte kostnader og mer usikre forsyningslinjer er noen av bekymringene.
Den ferske nyinnsatte Volvo-sjefen Håkan Samuelsson sier i et intervju til Bloomberg at den svenske bilprodusenten må lage flere biler på selskapets fabrikk i South Carolina.
Han sier også at Volvo vurderer å produsere ytterligere en modell i USA.
I dag produseres elbilene EX90 og Polestar 3 på fabrikken som ligger nær Charleston.
- Vi må se nøye på hvilken av våre andre bilmodeller som kan inngå i produksjonslinjene på vår fabrikk i USA, sier Samuelsson.
74-åringen ledet Volvo fra 2012 frem til 2022 da han gikk av med pensjon.
Nylig ble svensken gjeninnsatt som toppsjef i Volvo etter at skotten Jim Rowan brått måtte slutte i sjefsjobben.
Det var tilbake i 2018 at Volvo åpnet selskapets første bilfabrikk i USA, i South Carolina.
