-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Med kurs for Le Mans
Jim Glickenhaus, som har gjort store ting med biler før, minner om at nå er det mer enn 50 år siden en bil bygget i USA har vunnet Le Mans. Det kan virke som han har tenkt å gjøre noe med det.
Det er ikke noe mer kjøtt på denne historien enn at Scuderia Glickenhaus har sluppet noen renderinger av en 007 i klassisk amerikansk blått på hvitt, og minnet oss på at det har vært en stund siden siste gang…
«Vi er klare, nå er tiden inne» står det på siden deres.
Han behersker jo allerede Nürburgring ganske bra, hans ville idé om Baja Boot er i ferd med å ta form, han bygger supre produksjonsbiler og har utformet planer for et verden-rundt løp. Så hvorfor ikke Le Mans nå som regelverket endres radikalt der?
3L TT V6 har vært nevnt, er det derfor hjulene på den røde versjonen av 007 har noe Alfa over seg? Alfa Romeo lager jo en 2,9 liters V6 twin-turbo i sin Giulia Quadrofoglio.
Og denne røde utgaven kan forklares med at det også antydes at det skal bygges 25 gateversjoner av 007.
Det har tidligere vært sagt at det kan komme en hybridversjon av denne bilen, og mange har spekulert i at gateversjonen skal få 800 pluss 200 hestekrefter i et slikt oppsett.
Det er imidlertid lenge siden hybrid har vært nevnt på hjemmesiden deres, og i et svar på Insta kom det frem at LM-utgaven skulle få 750 hk – «slik reglene tillater det».
Det eneste som er forholdsvis klart er at bilen skal være klar til den første testingen neste år. Så selv om han snakker om World Endurance Championship er det vel selve juvelen i kronen, Le Mans han tenker mest på. Kan vi håpe på en innsats i 2021?