-
Produktsjef
Automateriell AS
-
Servicetekniker
Automateriell AS
-
Tekniker Support
Automateriell AS
-
Kundemottaker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker (tunge kjøretøy)
Nobina Norge AS
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
Med kurs for Le Mans
Jim Glickenhaus, som har gjort store ting med biler før, minner om at nå er det mer enn 50 år siden en bil bygget i USA har vunnet Le Mans. Det kan virke som han har tenkt å gjøre noe med det.
Det er ikke noe mer kjøtt på denne historien enn at Scuderia Glickenhaus har sluppet noen renderinger av en 007 i klassisk amerikansk blått på hvitt, og minnet oss på at det har vært en stund siden siste gang…
«Vi er klare, nå er tiden inne» står det på siden deres.
Han behersker jo allerede Nürburgring ganske bra, hans ville idé om Baja Boot er i ferd med å ta form, han bygger supre produksjonsbiler og har utformet planer for et verden-rundt løp. Så hvorfor ikke Le Mans nå som regelverket endres radikalt der?
3L TT V6 har vært nevnt, er det derfor hjulene på den røde versjonen av 007 har noe Alfa over seg? Alfa Romeo lager jo en 2,9 liters V6 twin-turbo i sin Giulia Quadrofoglio.
Og denne røde utgaven kan forklares med at det også antydes at det skal bygges 25 gateversjoner av 007.
Det har tidligere vært sagt at det kan komme en hybridversjon av denne bilen, og mange har spekulert i at gateversjonen skal få 800 pluss 200 hestekrefter i et slikt oppsett.
Det er imidlertid lenge siden hybrid har vært nevnt på hjemmesiden deres, og i et svar på Insta kom det frem at LM-utgaven skulle få 750 hk – «slik reglene tillater det».
Det eneste som er forholdsvis klart er at bilen skal være klar til den første testingen neste år. Så selv om han snakker om World Endurance Championship er det vel selve juvelen i kronen, Le Mans han tenker mest på. Kan vi håpe på en innsats i 2021?