-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Frustrerende helg for Veiby
Ole Christian fikk en drømmestart på Rally Tyskland, men klarte dessverre ikke å følge opp utover i løpet.
22-åringen fra Kongsvinger og hans kartleser Stig Rune Skjærmoen sjokkerte med å sette tredje raskeste tid av samtlige førere på åpningsetappen torsdag kveld – og satte med det også de fleste av de langt mer motorsterke WRC-bilene på plass.
– Det var moro! WRC-bilene har rundt 100 hestekrefter mer, og da er det litt spesielt å være raskere enn de fleste av dem. Samtidig har ikke bilene så mye å si på så trange og korte etapper, så jeg skal ikke ta helt av, sier han med et smil.
VM-runden i Tyskland ble likevel ingen opptur for Skoda-føreren, og han reiser hjem med flere spørsmål enn svar.
– Kort oppsummert, så var SS1 bra – og det var alt. Det har vært en frustrerende helg hvor vi har prøvd alt, og jeg synes også vi har kjørt bra. Vi har gjort det vi pleier, men har ikke vært i nærheten av tidene til de beste, sier Ole, som ikke har noen god forklaring på hvorfor det har vært slik.
– Vi har tatt store steg på asfalt i år, og normalt sett er vi med og fighter om topptider. I helgen har vi slitt med en bil som har understyrt mye. Vi har gjort mange endringer på oppsettet, men det er ikke alt som har gjort det bedre. Før dagens avsluttende etapper byttet vi differ, og da ble det virkelig ille. Vi snurret tre-fire ganger i hårnåler på grunn av dette, forklarer han.
Ole og Stig Rune fullførte løpet og tar med seg læring og erfaring hjem, noe som er viktig med tanke på kommende sesonger.
– Selv om det ikke gikk som vi ønsket, så har det vært langt fra verdiløst. Vi må bare prøve å analysere og lære av dette, påpeker han.
Ole kjørte ikke om VM-poeng i Tyskland, og sånn sett handlet løpet bare om å høste erfaring. Han var imidlertid rundt tre minutter bak Jan Kopecky, som var raskeste WRC2-bil.