-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Skuffet Mikkelsen måtte bryte
Motgangen vil ingen ende ta for Andreas Mikkelsen. For tredje løp på rad må han bryte etter å ha kjempet helt i toppen etter at bilen låste seg i revers under Rally Sardinia.

– Utrolig kjedelig. Jeg lå i ledelsen og hadde troen på at vi skulle klare å vinne da problemene oppsto, forteller Andreas Mikkelsen.
Hynundai-føreren og hans kartleser Anders Jæger åpnet Rally Sardinia på meget imponerende vis. De norske guttene ledet med 14 sekunder på teamkamerat Thierry Neuville etter de fem første etappene før service.
Men på den første etappen etter service begynte girkassen og krangle. Først mistet han andregiret, og tapte så mange sekunder at han falt ned på andreplass i løpet. På SS7 måtte han til slutt kaste inn håndkleet.
– Det ble bare verre og verre, og til slutt sa hele girkassen takk for seg. Bilen låste seg i revers. Vi kunne selvsagt ha rygget i mål, men da ville det ikke gått spesielt fort, sier 28-åringen med en god porsjon galgenhumor.
Nordmannen har alltid opplevd trøbbel på Sardinia, og har en fjerdeplass som beste resultat. Men denne gangen hadde han et håp og en god følelse for at det skulle gå bedre.
– Det var virkelig mye positiv før service. Vi leverte noen gode etappetider og ledet løpet. Bilen fungerte optimalt helt til de tekniske problemene med giret oppsto, forteller Andreas, som stiller til start igjen lørdag med ny girkasse på plass. Men han er selvsagt sjanseløs til en god plass i sammendraget.
– I morgen får vi bare kjøre for å få erfaring fra etappene, men det er selvsagt utrolig kjipt at det gikk sånn, sier han betuttet.
Ford-fører Sebastien Ogier leder løpet etter fredagens etapper, 18,9 sekunder foran Hyundais Thierry Neuville og 37,2 foran Jari-Matti Latvala i Toyota. Esapekka Lappi, også han i Toyota, følger på tredjeplass mens Mads Østberg er nummer fire i sin Citroën, 58,3 bak teten.