-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Utfordrende dag for Mikkelsen
Andreas Mikkelsen har ikke vært helt venn med bilen i Rally Tyskland, men det ble noe bedre etter at han endret kjørestil.
29-åringen er inne i sin første fulle sesong for Hyundai Motorsport, og det er ikke gjort over natten å bli helt kjent og komfortabel med bilen.
I Rally Tyskland har han og kartleser Anders Jæger fått erfare at bilen ikke har lystret hans kjørestil gjennom vinrankene i Moseldalen. I løpet av åpningsdagen har han rett og slett måttet endre på kjørestilen for å kunne levere bedre tider – og det har han lykkes med.
– Dagen har vært utfordrende. Vi har forsøkt å jobbe mye med kjørestilen. Før service forsøkte vi en teknikk, som ikke fungerte så bra. På service fant vi ut at feilen var at jeg bremset bilen inn i sving, slik jeg har gjort det de 10 siste årene og er vant til å kjør forteller Andreas.
– Så prøvde jeg å kvitte meg med det, og heller trille inn i svingene og gå på gassen. Da sluttet bilen å understyre, men det er etter min mening ikke riktig måte å kjøre bil på. Men per i dag må jeg kjøre bilen på den måten for å være raskere.
– Vi slo til og med teamkameratene Thierry (Neuville) og Dani (Sordo) på en etappe – og det er jo i og for seg godt å se at ting går i riktig retning, sier han.
Andreas ligger på niendeplass etter første dag av Rally Tyskland. Men det er svært jevnt, og det skiller ikke mer enn 59 sekunder opp til Ott Tänak som leder. Frem til Neuville på tredjeplass er det bare drøyt halvminuttet.
– Nå vet vi foran morgendagen hvordan vi skal kjøre for å få best mulige tider, og da handler det om å utvikle kjørestilen enda mer. Det er riktignok ingen kjørestil jeg vil ha, men slik som bilen er nå så må jeg kjøre den på denne måten, forteller han.
Heller ikke Mads Østberg har fått det til å stemme like bra som det gjorde i forrige VM-runde i Finland da han kjørte inn til pallplass. Etter fredagens etapper i Tyskland ligger han på 11. plass, halvannet minutt bak teten.