-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
God kvalifisering av Stian Paulsen
Stian Paulsen (20) fra KNA Indre Ytre Østfold var meget godt fornøyd med kvalifiseringen, men måtte bryte i den belgiske Renault Sport Clio Cup på Spa Francorchamps i helgen.


Stian Paulsen
Før helgens runde på den krevende belgiske banen hadde Stian satt seg mål at han skulle være blant de fem beste i enten en av kvalifiseringene eller i ett av løpene i den beinharde serien.
- Jeg klarte målet i begge kvalifiseringene. Det ble fjerdeplass begge ganger og det er jeg svært godt fornøyd med. Det er tross alt mange rutinerte førere i serien, med solide team bak seg. Jeg driver tross alt dette i ren privat regi, sier Stian Paulsen.
Men til tross for at han hadde fjerde startspor i begge finalene, skulle han ikke komme seg til mål denne gangen.
- I det første løpet hadde jeg en knallstart. Men inn mot første sving kom det en fører utenfor meg og styrte rett inn i siden på bilen min. Han snurret og forsvant ut av banen og løpet, mens jeg endte opp med ødelagt styrestag og en bil som nesten ikke lot seg styre, sier Paulsen. Han fortsatte en stund, og var på 3. plass etter første runde, men måtte etter hvert bryte.
- Banen var litt bløt da vi startet og da gikk det rimelig bra. Men etter hvert som banen tørket opp ble det umulig å styre bilen.
Det andre løpet endte det på samme måte.
- Jeg hadde en knallstart igjen, og var oppe på 3. plass. De to førerne foran meg lå side om side, og inn mot en sving i første runde ble det åpning på innersiden av dem. Jeg så muligheten til å passere dem begge, men da føreren nærmest meg oppdaget at jeg kom på innersiden, styrte han rett inn i siden på bilen min.
- Resultatet ble et ødelagt hjul og et skjevt styrestag igjen, forteller Stian Paulsen. Igjen måtte han bryte, og dermed ble han uten plassering i helgens runde.
Neste løp i den belgiske Renault Clio Cup er på tyske Nürburgring 31. august. Det er en bane Stian Paulsen kjenner godt fra sine år i den tyske VW Polo Cup.