-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
De franske
Vi har en lang liste med franske nobel-merker som alle var å finne på norsk registreringsstatistikk etter krigen, i tillegg til de mer kjente franske merkene.

- Berliet
- Delage
- Delahaye
- Hotchkiss
- Matford
- Rosengart
Simca eksisterte fra vi begynner denne historien og frem til 1977, for fra 1978 ble det hetende Talbot, et merke som vi heldigvis ikke finner spor av etter registreringsstatistikken for 1985. For dette var et av tidenes mer krampeaktige merkebyggingsforsøk.
Simca var opprinnelig Fiat-lisens i Frankrike, ble ganske selvstendig, kjøpt opp av Ford (som ikke hadde mer med Bugattis beste venn Mathis, og hans Matford å gjøre) og kom etterhånden inn under den europeiske delen av Chrysler, som i sin tur måtte gi opp og overlot showet til Peugeot, som da brukte det gamle franske adelsmerket Talbot på bilene.
I løpet av Simcas ca 30 år i denne historien klarte de 8,1 prosent av det samlede franske salget så langt, mens Talbot, gjennom sine snaue 10 år, ordnet 3,8%.
Og det får meg til å føle at vi kanskje skal begynne å se litt på epoker.
BILGENIET:
Det finnes for eksempel minst fem franske fabrikker som bygger såkalte mopedbiler. Klarer du å nevne tre av dem er du ganske god. Fire, og du er spesialist. Fem, og enten jukser du eller du husker hva du så på den siste Paris-utstillingen.