-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Hvis prisen er det viktigste valggrunnlaget, kommer man ikke utenom Kia Clarus. Den er absolutt ikke noen dårlig bil, men den kan sies å bekrefte utsagnet om at man får det man betaler for. Den som går etter hissig motor og spreke hester, må selvfølgelig velge Daewoo Leganza. Skinnseter og elektrisk regulering av førersetet vil være punkter som bidrar til at Leganza oppfattes som mer eksklusiv enn de to konkurrentene. Utstyrsnivået ellers kommer ikke helt opp til Sonata-nivå, og komforten ligger også noe etter.
Til tross for Leganzas skinnseter er det Sonata som alt i alt fremstår som mest "luksuriøs". Den har det høyeste utstyrsnivået av de tre bilene og har best komfort. Sonata gir det mest gjennomførte inntrykket, og den er et bevis på at koreansk bilindustri er i ferd med å korte inn på forspranget som japanske og europeiske biler har hatt når det gjelder finish, komfort og kjøreegenskaper. Vårt valg er derfor Hyundai Sonata.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data