-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tesla med nye oppgraderinger
Tesla har i natt lansert en ny drivlinje for Model S og Model X. Resultatet er økt rekkevidde og kjappere lading.

Ifølge en pressemelding fra Tesla er forbedringen gjort uten å øke bilenes batterikapasitet.
Samtidig med oppgraderingen har Tesla gjenintrodusert innstegsmodellene Standard Range som i en periode ikke har vært tilgjengelige.
Disse koster fra henholdsvis 739.000 kroner for Model S og 784.400 kroner for Model X. Oppgitt rekkevidde basert på den nye WLTP-standarden er 450 km for Model S og 375 km for Model X.
Er du ute etter enda lengre rekkevidde, så bør du velge en Long Range versjon. Her skilter Model S med hele 610 WLTP-kilometer mens Model X er oppgitt til 505 km etter samme målemetode.
Ladehastigheten er også oppgradert slik at du på en eksisterende Tesla Supercharger får en hastighet på inntil 145 kW (opp fra ca. 120 kW i dag). På neste generasjon V3 Superchargere er hastigheten opptil 200 kW.
Luftfjæringssystemet har ifølge Tesla blitt vesentlig forbedret, og gir nå fullstendig adaptiv demping.
Fjæringssystemet tilpasser seg automatisk kjøring og kjøreforhold. Løsningen er utviklet av Tesla, og kan forbedres og videreutvikles gjennom trådløse programvareoppdateringer.
Endringene er ute på nettsidene til Tesla i dag, og kan bestilles nå.