-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye valgmuligheter for Octavia
Skoda Octavia er en populær modell på våre breddegrader. Nå utvides programmet med nye motorer og girkasser.

Octavia endte helt oppe på 7. plass på registreringsstatistikken fra OFV www.ofvas.no i 2009 etter å ha levert over 2.500 nye biler. Dermed plasserer den seg mellom Nissan Qashqai og VW Tiguan på personbilstatistikken.
Den mest kompakte nyheten er en 1,2-liters bensinmotor med 105 hk. En Octavia 1,2 TSI har et snittforbruk på 0,56 l/mil tilsvarende et CO2-utslipp på 135 g/km.
Mot et pristillegg på kr 16.000 får du DSG girkasse, og dermed har Octavia-familien en innstegsmodell med automat til kr 226.500 – svært gunstig i denne klassen og en viktig årsak til Octavias suksess i Norge.
Toppversjonen Laurin & Klement kommer med to nye motorer. 1,4 TSI er en bensinmotor med 122 hk mens 1,6 TDI har en common rail dieselmotor med 105 hk. Manuell girkasse er standard, men også disse variantene kan leveres i kombinasjon med DSG.
Prisene for de velutstyrte Laurin & Klement utgavene starter på ca 290.000 kroner med de nye motorene, og det skiller bare et par tusenlapper på bensin- og dieselmotor.