-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Etterlengtet tilbehør
Hyundai lanserer nå lastekroker sine elbiler. Det etterspurte ekstrautstyret blir tilgjengelig for alle som kjører Kona og Ioniq.
Nordmenn er langt over gjennomsnittet interessert i muligheten for hengerfeste når de kjøper elbil. Ikke primært for at de skal trekke en campingvogn eller båthenger.
De vil rett og slett ha mulighet for å kjøre til gjenbruksstasjonen med søppel og hageavfall de to gangene i året det er ønskelig, eller få med seg sykler, surfebrett etc.
Hyundais populære elbilmodeller får nå viktig nytt utstyr i form av mulighet for lastekrok. Du kan fortsatt ikke trekke noen tilhenger, men du kan i det minste få med deg noen gjenstander du ikke får plass til inne i biler.
Lastekroken til Kona er beregnet på 100 kg vertikal last, slik at man eksempelvis kan frakte sykler på et sykkelstativ, eller få enda mer plass til bagasje med en lasteboks.
I tillegg får nye biler produsert fra mars 2020 ved fabrikken i Tsjekkia mulighet for å trekke 300 kg hengervekt. Det er kanskje nok til at hageavfallet kan kjøres bort også?
For Ioniq Electric tilbys en lastekrok som har 65 kg tillatt vertikal last. Det gjør at man også på denne modellen kan laste et sykkelstativ eller annet ekstrautstyr som er kompatibelt.
– At vi nå kan tilby lastekroker på våre populære elbiler er en veldig god nyhet for våre kunder. Dette er utstyr som har vært etterspurt og som vi har jobbet i lengre tid med å få på plass, sier produkt- og PR-sjef Øyvind L. Knudsen i Hyundai.
– Dette bidrar til å gjøre både Ioniq og Kona Electric enda mer attraktive i markedet, og vi mener dette er utstyr som gjør at våre allerede populære elbiler blir aktuelle for en stadig større kundegruppe.
Lastekrokene er tilgjengelige for alle utgaver av Ioniq Electric og Kona Electric, og kan monteres på alle eksisterende biler. Det betyr at det ikke bare er nye kunder som nyter godt av det nye utstyret.
Lastekrokene kan bestilles og monteres hos autoriserte Hyundaiforhandlere i Norge.
Selv om elbiler er momsfrie, inkludert utstyr de leveres med fra fabrikk, må det svares moms for ettermontert utstyr. Kundepris blir derfor høyere på ettermonterte lastekroker enn om de bestilles sammen med ny bil.
I en kampanjeperiode frem til 31. mai gjelder følgende veiledende priser hos din Hyundai-forhandler:
Kona Electric levert med nybil | kr 10.392 |
Kona Electric ettermontert | kr 12.990 |
Ioniq Electric levert med nybil | kr 9.992 |
Ioniq Electric ettermontert | kr 12.490 |