-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Eksklusiv i ytterste forstand
Vi omtaler stadig eksklusive biler, men denne må nok betegnes som unik.
Lamboghini Veneno skal bare bygges i fire eksemplarer, og kun tre av dem tilbys kunder – den fjerde beholder Lambo selv.
Da er det klart man må forevige overrekkelsen av en slik superbil med 740 hester, den eneste som kommer til USA.
Den amerikanske kunden heter Kris Singh og fikk overlevert superbilen med en prislapp på 4.106.000 dollar på døren sin hjemme i Miami Beach.
På videoen forteller Singh hvordan han ble i stand til å kjøpe en slik eksklusiv bil, og hvorfor han valgte akkurat denne.
Noen hver hadde nok klødd i gassfoten etter å ta en skikkelig lang tur når bilen endelig var levert, men Singh kjørte bare til en restaurant på South Beach. Hvor han parkerte rett utenfor døra.
Det høres ut som en av de mange superbil-kundene man daglig treffer på Casino-plassen i Monte Carlo – eksponeringsbehovet er nok langt mer fremtredende enn bil-interessen.