-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Eksklusiv i ytterste forstand
Vi omtaler stadig eksklusive biler, men denne må nok betegnes som unik.
Lamboghini Veneno skal bare bygges i fire eksemplarer, og kun tre av dem tilbys kunder – den fjerde beholder Lambo selv.
Da er det klart man må forevige overrekkelsen av en slik superbil med 740 hester, den eneste som kommer til USA.
Den amerikanske kunden heter Kris Singh og fikk overlevert superbilen med en prislapp på 4.106.000 dollar på døren sin hjemme i Miami Beach.
På videoen forteller Singh hvordan han ble i stand til å kjøpe en slik eksklusiv bil, og hvorfor han valgte akkurat denne.
Noen hver hadde nok klødd i gassfoten etter å ta en skikkelig lang tur når bilen endelig var levert, men Singh kjørte bare til en restaurant på South Beach. Hvor han parkerte rett utenfor døra.
Det høres ut som en av de mange superbil-kundene man daglig treffer på Casino-plassen i Monte Carlo – eksponeringsbehovet er nok langt mer fremtredende enn bil-interessen.