-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Slutt på avgiftsfri Tesla
Regjeringen foreslår å legge engangsavgift på de tyngste elbilene. I første omgang vil den ramme Teslas modeller.

Når Teslas folkelige Model 3 en gang i fremtiden kommer til Norge, vil den fortsatt være blottet for engangsavgifter.
Dagens modeller, S og X, vil derimot bli ilagt avgifter dersom regjeringens forslag til statsbudsjett vedtas.
For en Model S med minste batteripakke utgjør avgiften 9.371 kroner, mens den for toppmodellen P100 Performance med lengst rekkevidde og mest effekt utgjør kr 24.020.
For Teslas store SUV – Model X – blir avgiftspåslaget vesentlig større. Her snakker vi drøye 70.000 kroner for samtlige modeller med unntak av Performance-utgavene som får nesten 100.000 kroner i engangsavgift.
Dette er biler som koster over 1,2-millioner kroner, så kundene tåler kanskje et påslag på noen prosent ekstra?
Se hvordan de foreslåtte avgiftene slår ut for alle nye biler som selges i Norge