-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Dårlig nytt om Ampera-e
De som har bestilt en Opel Ampera-e fikk fredag dårlige nyheter fra sin forhandler.

Alle som har bestilt Opels elbil, men ikke fått bekreftet leveringstid, mottok ifølge BilNytt.no fredag en mail fra sin forhandler med følgende innhold:
- Produksjon av din Ampera-e blir forsinket i forhold til hva som tidligere er bekreftet. Vi kan dessverre ikke på nåværende tidspunkt bekrefte en eksakt dato for levering.
- Veiledende utsalgspris for Opel Ampera-e modellår 2018 (produksjon fra des. 2017, red. anm.) øker med 15.000 kroner.
Opel Norges informasjonssjef Stein Pettersen sier de har valgt å sende ut brev om at det kan bli forsinkelser i forhold til hva som tidligere er lovet.
– Mange kunder har fått, eller vil få, beskjed om at de får bilen omtrent som planlagt. I løpet av de neste ukene vil det komme et betydelig antall biler til Norge, sier Pettersen.
Det er det mer usikkert når de øvrige 4.000 kundene som har skrevet kontrakt vil få levert sine biler.
– Norge har fått hele den første produksjonen som går til Europa. Vi er blitt forsikret om at vi har prioritet, men i et lengre perspektiv kan vi nå ikke med sikkerhet si hvilke volumer vi vil få måned for måned, fortsetter Pettersen.
Opel har priset Ampera-e meget aggressivt, så den vil nok tåle et påslag på 15.000 kroner og fortsatt være konkurransedyktig i markedet. Men det er selvsagt en irriterende beskjed å få for de som har bestilt bilen basert på den eksisterende prisen.