-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Renault logo! Ny?
Jeg var en tur innom bilutstillingen i Paris igjen like før den stengte. Og først da la jeg merke til at det så ut som om Renault hadde endret sin logo igjen. Nesten ikke merkbart, omtrent som sist Shell gjorde det. Litt mer moderne sier fabrikken.

Navnet ved siden av ser vel helt identisk ut med det gamle, men holder du gammelt og nytt opp mot hverandre vil du se at det er større avstand mellom bokstavene og at typesnittet så vidt er endret.
Endringen kommer etter omhyggelige studier gjennomført i mange land som viser at det nye typesnittet er mer moderne og bedre lesbart enn det gamle sies det fra fabrikken.
Det er ikke sikkert du vil finne den nye logoen med en gang. Den skal forsiktig fases inn i løpet av de neste månedene ettersom nye annonsekampanjer settes i gang og gammelt brosjyremateriell og brevpapir (!) blir brukt opp.
Det er med andre ord verd å samle på den gamle, gule, Renault-logoen nå. Da mangler du bare de 7 foregående for å ha en komplett samling. Faktisk er den nye bare logo nr. 9 i fabrikkens langt over 100 år lange historie. Og da skjer dagens endring nesten helt i rute: den forrige fant nemlig sted i 1992, da ble diamanten modernisert og det med atskillig mer publisitet enn denne gang.