-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Slutt på gratis bruk av Teslas hurtigladere
Til nå har det vært gratis å lade på Teslas superhurtigladere. Men i 2017 blir det slutt på gratis strøm for nye eiere.

Goder som er for gode til å være sanne blir gjerne det etter noen tid. Sånn er det også for Tesla. For i fire år har ubegrenset bruk av Teslas hurtigladere vært inkludert eller kunne kjøpes med i bilprisen.
Og sånn vil det fortsatt være for dem som allerede eier en Tesla, eller bestiller ny før 1. januar og får den levert før 1. april neste år. For alle andre innføres brukerbetaling på hurtigladestasjonene.
Så langt er det 734 av dem i verden (med 4605 ladepunkter). 26 av ladestasjonene befinner seg i Norge og 20 i Sverige.
De første signalene om brukerbetaling slapp Tesla-sjef Elon Musk på et aksjonærmøte i mai da han fortalte at eiere av kommende Model 3 må regne med å betale for å benytte superhurtigladerne.
Med alle Tesla-modeller som omfattes av brukerbetaling følger likevel årlig ladetid som rekker til cirka 1600 kilometers kjøring (1000 miles).
Hvordan betalingen for strøm utover dette skal skje har Tesla så langt ikke sagt noe om. Derimot har Tesla sagt at å lade bilen skal koste mindre enn å fylle drivstoff til samme kjørelengde.